Prohlédněte si blog v dynamickém zobrazení, např. Classic, Magazine, Sidebar, či Timeslide

čtvrtek 23. dubna 2009

Jak na univerzální jízdenky IDS JMK?!

Protože poslední téma bylo docela depresivní, a jak si tak uvědomuju teď, tak i dost témat předtím na tomto blogu, dáme si teď něco lehčího, a dokonce užitečného.

jak ohýbat univerzální jízdenkyMožná jste už někdy použili univerzální jízdenku IDS JMK. A možná, či velice pravděpodobně, se vám stala ta nepříjemnost, jako mnoha mým známým - a to sice, že se jízdenka na některém místě ohybu roztrhla. Žádný div. Jízdenky jsou na místech určených pro ohyb z mně nepochopitelného důvodu perforované, což této nepříjemné situaci s roztržením jen napomáhá. Samozřejmě že roztržená jízdenka je neplatná.

Mám pro vás malý tip, jak se tomu dá celkem účinně zabránit. Řešení je triviální - při skladování prostě neohýbejte jízdenku v místech označených pro ohyb, ale mezi nimi :)

Poděkování patří mé sestře, kterou tento supr trik napadl jen tak mezi mým nespojitým kletím na Dopravní podnik města Brna. Díky, funguje to!

Mnoho neroztrhaných jízdenek a šťastnou cestu!

5 komentářů :

Anonymní řekl(a)...

Díky Martinova sestro ! S těma jízdenkama jsi mi změnila život.

Anonymní řekl(a)...

Já su z toho Žeryk!

Anonymní řekl(a)...

Čuráčí palice kdo to vymyslel.

Anonymní řekl(a)...

to pak nevleze do některých cvakaček

Martin crysman Zahradník řekl(a)...

Vleze. Před cvaknutím stačí přehnout v klasickém místě, a po cvaknutí zase přehnout v tomto - mimo perforaci. Nikdy jsem neměl problém...
#McZ