Prohlédněte si blog v dynamickém zobrazení, např. Classic, Magazine, Sidebar, či Timeslide

středa 9. ledna 2013

Politicko-ekonomický brainwash ve své populární formě...

zdroj: někde z facebooku...

...na mě zaútočil dnes z YouTube. Ještě že je tu někdo, kdo mi chytře poradí, co mám dělat. Co bych si bez chytrých nápadů počal... Přeji lidstvu mnoho šťastných let při postupné metamorfóze na ekonomicky smýšlející kalkulačky. Je mi z toho špatně. A bude mi z toho špatně, i v sobotu, až půjdu v sobotu ten svůj lístek s Fisherovou házet do hlasovací urny. V newspeaku se tomu říká "házet do koše". Orwell má jistě radost...
Až si příště budete chtít dát jídlo v restauraci, doufám, že si nevyberete podle toho, co chcete, co vám chutná, ale podle toho co vám doporučí třeba pánové v triku. Protože jinak by se mohlo stát, že své peníze "hodíte do koše"...
Ostatně, je to stejná demagogie jako v roce 2010.

Navazující článek: Jak správně zvolit prezidenta/prezidentku ČR?