Prohlédněte si blog v dynamickém zobrazení, např. Classic, Magazine, Sidebar, či Timeslide

pátek 17. května 2013

Pozvánka na Mezinárodní konferenci k trojčlennosti

Informuji o zajímavé akci - již tuto sobotu, 18.5.2013 v Praze:

Já už vstupenky mám a jdu, protože Sociální trojčlennost [EN] je (nejen) pro mě velmi zajímavé a inspirující téma, které jsem ale naneštěstí objevil teprve nedávno - skrze prezidentskou kampaň a osobnost T. Fisherové. Přestože myšlenky, odkaz a aktivity R. Steinera pocházejí ze začátku 20. století, zdaleka nejsou mimo časovou platnost - právě naopak. Je proto s podivem - vlastně se nedivím, prostě mi to přijde škoda - že se o trojčlennosti a souvisejících věcech tak málo ví... Zvláště teď, v době celkového úpadku a marasmu společnosti...

Já jsem se k trojčlennosti dostal skrze knihu Láska nevládne, láska tvoří + potom dále v knize Trojčlennost a svoboda člověka. Prvně jmenovanou vřele doporučuji.

Tedy v sobotu na konferenci! ;)
McZ

Žádné komentáře :