Prohlédněte si blog v dynamickém zobrazení, např. Classic, Magazine, Sidebar, či Timeslide

čtvrtek 2. října 2014

Sobotka Bohuslav, RE: proč neodpovídáte na e-maily?

6. června tohoto roku jsem psal "Otevřený dopis Premiérovi za větší energetickou nezávislost a menší využívání neobnovitelných zdrojů". Pobouřilo mě tehdy, že se mi nedostalo odpovědi, tedy jsem se 28. června připomenul:
Komu: Sobotka Bohuslav
Datum: 28. 6. 2014 2:26:34
Předmět: Re: o energetické koncepci

---
Dobrý den,

prosím, dostane se mi nějaké odpovědi, nebo to jen tak vyšumí bez reakce?

Díky
McZ
Když jsem ani 16. července (tedy po 40 dnech) stále ještě neměl odpověď, dovolil jsem si se připomenout znovu:
Sent: Wednesday, July 16, 2014 7:13 PM
To: Martin crysman Zahradník
Cc: sobotka.bohuslav@vlada.cz; Sobotka Bohuslav
Subject: proč neodpovídáte na e-maily?
--
Zkouším zaškrtnout "Potvrdit přečtení" a měním předmět e-mailu... Možná že se mi tak dostane odpovědi? Alespoň "Bez komentáře", popř. "Omlouváme se, nějak to zapadlo..." by by bylo slušnější než ignorace...

Díky
McZ
zdroj: pixabay.com
Konečně mi 17. července přichází odpověď:
On 17.7.2014 12:26, Sobotka Bohuslav wrote:
>
> Vážený pane Zahradníku,
>
>   dovolte mi, abych se z pověření pana předsedy Mgr. Bohuslava Sobotky vyjádřila k Vašemu e-mailu se kterým se seznámil.
>
> Ráda bych Vám jménem pana předsedy poděkovala za Vaše názory. Jsou pro nás nejen vítanou zpětnou vazbou, ale i důkazem, jak moc Vám na veřejných tématech záleží. Vážíme si Vaší otevřenosti.
>
> s úctou
>
> _jmeno_vyjmuto_
> Sekretariát předsedy  ČSSD

Aha. No, dobře, já jsem sice rád, že si pan Sobotka slovy sekretariátu váží mé otevřenosti, a že vítají zpětnou vazbu, ale nějaký názor třeba nebo vyjádření k té věci... ?? Podpoříme/nepodpoříme, souhlasíme/nesouhlasíme, myslíme si... Nic...

Měl jsem jen potřebu se dodatečně podělit s vámi o to, že si politici váží toho, že nám záleží na veřejných tématech. No nic, škoda mluvit. Nebaví mě tohle doprošování se odpovědí. Ne, ne že nebaví, mně to vadí, rozčiluje, a svým způsobem se cítím ponižován. Toto není proti nějakému Sobotkovi, bohužel se s podobnou ignorací setkávám až příliš často - viz např. případ ACERu ("Jak jsem se pokoušel vrátit MS Windows aneb trnitá cesta k notebooku bez OS Windows"), Úřadu pro ochranu osobních údajů ("Telefónica O2, SPAM a ÚOOÚ #2"), Vodafonu (to jsem veřejně ani nepopisoval, ani už to dělat nebudu, škoda energie), a dalších... :(

Žádné komentáře :